Motocross Zombies From Hell

image187

Ja, jag vet hur illa titeln låter, men jag kan inte låta bli att bli lite varm runt hjärteroten när jag stöter på sådana här filmer, där man från 20 stegs håll bara vet att det är en B-film. Jag känner likadant för Chopper chicks in zombie town och Flesh eating mothers. Ett annat sätt att avgöra om en film är 'B' eller inte är den så kallade B-filmsgränsen, få B-filmer är längre än 90 minuter, Motocross zombies from hell är mycket rikigt 78 minuter och ligger alltså på 'rätt' sida B-filmsgränsen. Med detta sagt så har någon skrivit följande om filmen, på IMDB: "Do you like zombie movies? Do you like motocross? Do you like plot? This film lacks all three elements...". Alltså, en härlig zombierulle att se fram emot.

Handlingen i korta drag:

Up and coming motocross racer Cody is on the hottest winning streak of his short career...a streak that threatens to unseat the undefeated riders on Team Skullz.  Little does Cody know that this team's riders have an edge, they are zombies!  Cody and his tuner Tom and friend Lori get more than they bargained for when during the biggest motocross race of the season the zombies and their un-dead manager Ivan target them for elimination of the deadliest kind.

Trailer:



Officella hemsidan
Se fler klipp på myspace
IMDB

Köp den på:
Westlake ($20)
Amazon ($14)
Deepdiscount ($12)

Kommentarer
Postat av: astarot

Hmm, det där verkar faktiskt helt enkelt vara FÖR dåligt... man längtar..

2007-10-17 @ 14:43:13
URL: http://zombie.bloggagratis.se
Postat av: Gustav

HAhaha det var ju bästa titeln på länge... Jag menar det kan ju bara inte bli en dålig titel om man har med dom magiska orden "zombies from hell"...
Sen såg ju inte trailern så ruskigt läskig ut, men man har ju blivit lurad förr!

2007-10-18 @ 08:42:57
URL: http://www.germann.se
Postat av: Gustav

Måste bara spamma den här bildlänken som jag snubblade över på myspace... passar onödigt bra här!
http://img408.imageshack.us/img408/1228/thrashboboszombiesmq0.gif

2007-10-18 @ 13:28:32
URL: http://www.germann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0