Fido

image69

image70 image71

Åfyfan, denna kommer att bli hur bra som helst, tror till och med att den kommer att kissa på (hemska tanke) Shaun of the dead. Medverkar gör högoktaniga skådisar som: Carrie-Anne Moss (Matrix), Billy Connolly (Boondock saints). IMDB har gett den 7.4 av 10 (410 röster) vilket bådar gott.

Del av synopsis på lionsgate:

Welcome to Willard, a small town lost in the idyllic world of the 50's, where the sun shines every day, everybody knows their neighbor, and rotting zombies deliver the mail.

Har premiär i Juni i USA så det dröjer nog innan den INTE går upp på bio i Sverige.

Trailern på youtube:


Kommentarer
Postat av: Allamagoosalum

Holy hell!!! Kan du höra hur jag bökar och stökar runt i min DVD samling? Jag gör nämligen plats för den där. Jag hade, fram tills idag, inte hört talas om Fido, men det är ett givet köp. Den måste vara hur bra som helst...

2007-05-02 @ 13:51:53
URL: http://allamagoosalum.blogg.se
Postat av: Fredrik

Haha, nä den kan helt enkelt inte vara dålig. Det görs alldeles för lite zom-com och alldeles för mycket rom-com.

2007-05-02 @ 14:58:41
URL: http://zombies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0