Resident Evil 5 trailer i HD

image144

Ja, jäklar vad nya trailern till Resident Evil 5, från årets E3 mässa, sparkar rumpa. Undrar om det är första gången man har förlagt zombiepidemin till afrikanska kontinenten? Kanske på grund av att det inte är helt politiskt korrekt att en vit muskulös man åker till afrika och börjar skjuta afrikaner, även om de nu är zombies.



Sammanfattningen av handlingen säger inte mycket: Chris Redfield returns to the front lines in the fight against Umbrella, and this time he is intent on finishing the fight.

Kommentarer
Postat av: astarot

Hell comes to your house vad det där såg förjävla bra ut! Ibland är jag jävligt sne på att jag bara har min AMIGA CD32 under teven. Fast å andra sidan skulle jag nog dö av hjärtsnörp om jag spelade denna - det så alldeles för intensivt ut för en gammal avdankad gamer med tröga fingerreaktioner. :( :( :( :(

2007-08-13 @ 16:55:53
URL: http://zombie.bloggagratis.se
Postat av: Brenner

Mmhh.. Mer zombiedödande åt folket!
Nu, om vi bara kan få co-op...

2007-08-18 @ 21:10:47
URL: http://brenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0