Fist full of brains



Western-zombie-film, kan det vara något? Man har i alla fall marknadsfört filmen på ett coolt sätt: Köp en plats för ditt namn i eftertexterna: $1000 för executive producer! Jo, lite sugen e man allt. Premiärdatum är ännu okänt.

Handlingen i korta drag:
Twin brothers who discover a spring filled with life-saving magical water get into a fight over who owns it. When the people of a nearby town turn to the water for its so-called medicinal purposes, things go awry because it actually turns them into zombies.


Trailern:


Läs mer om namn i eftertexterna


Kommentarer
Postat av: astarot

1000 för exekutive!!! Då ska jag ju bestämma också! Kanske ska vi gå ihop och tvinga dem göra den film VI vill se dem göra.
Demonproducenterna Zombie Inc.?

2007-08-05 @ 11:05:53
URL: http://zombie.bloggagratis.se
Postat av: Fredrik

Haha, fyfan va kul de hade vatt; Att göra den ultimata zombiefilmen. Fast jag har faktiskt en zombiefilm på mitt samvete på 90-talet gjordes "Zombieapan Ola" (ca 1 min lång)av mig och en medsvuren.

2007-08-05 @ 12:27:21
URL: http://zombies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0