Resident Evil - Extinction

image105
- Jag heter Milla och kompenserar min avsaknad av skådespelartalang
   med porriga kläder


Nu är jag ingen större fan av Resident Evil filmerna då de, enligt mig, är gjorda utan kärlek och hjärta. Man kan dock säga vad man vill om Resident Evil filmerna, men dom har verkligen hjälp till att dra fram zombiegenren i rampljuset. Med detta sagt så ser (mot bättre vetande) 3:an i serien ut att bli hur cool som helst, en slags blandning mellan Mad Max (gjord på den tiden Mel Gibson inte var officiellt koko) och tidigare Resident Evil filmer. Är även denna gång skriven av Paul WS Anderson (Alien vs predator, m fl) men för regin står Russell Mulcahy (verkar mest ha gjort TV och musikvideos innan, förvånad någon?). Har premiär den 5:e Oktober i Sverige, vilket är en månad efter världspremiären och med den takten finns DVD:n lagom till jul.

Ladda ner cool bakgrundsbild här.

Trailern:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0