Första inlägget

Denna blogg är tänkt att handla om zombies, tips om böcker, filmer och annat som berör zombies på ett eller annat sätt kommer oxå att avhandlas. Men känner jag mig själv rätt kommer denna bloggen att självdö ganska snart, då jag inte brukar ha för vana att hålla intresset uppe för sådana här saker någon längre tid :)

Postern nedan verkar vara det enda som finns att se om Tobe Hoopers (motorsågsmassakern,  mfl) kommande film. Även om postern är så cool att det gör ont så har Hooper inte gjort mycket bra den senaste tiden.

image3

Det är inte bra att börja blogga med en massa negativt gnäll så för att avsluta första inlägg någorlunda positivt:
Den tecknade serietidningen The Walking Dead av Robert Kirkman (har bara läst första volymen) verkar hur underbar som helst, finns att beställa bl a på play.


image4
En utförlig recension om första samlingsvolymen (volym 1-12) kommer så fort jag har fått den i mina händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0